isadora mineralsmink

Kände jag hade lust att prova ett nytt mineralsmink igår, endast för att det var så billigt! 150kr, fine tänkte jag.  Värdelöst, jag har skämts hela dagen när jag gått utanför dörren. Jag ser ut som en glansig, överbrunsminkad läskig typ.

Mitt hår hänger bara idag, jag har inte orkat ta hand om det och behöver köpa en ny hårinpackning. Mitt hår gillar inte sommar, blir risiga toppar. Fy fy. Jag ska ha hatt på mig i framtiden. Vill tona det mörkare för lite extra energi. Vi får se vad som sker. Nu ska jag köpa någon hårinpackning och torrshampoo, åka till stugan för att vila upp mig.

Beställde lite sköna, billiga hudprodukter från lush.com idag. Jag gillar skarpt deras ansiktsmask så får se om det andra fungerar lika bra.  Kika in dit ni med!

Later


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin