Mer om bloggägaren

Namn: Karolina
Ålder: 20 år
Bosatt: Sundsvall
Studerar: Andra året till civilekonom på mittuniversitetet.
Status: har sambo och bulle i ugnen.
intressen: design, foto, vardagslyx, inredning, shopping, photoshop.

En framåt och initiativrik drömmare med fokus på att förverkliga. En gravid ung mamma som gillar att ha många bollar i luften och att inta nya utmaningar. Sambo med en fantastisk man och omringad av underbara människor. Lever mitt uppe i lägenhetsrenovering, jobb och studier, fikastunder, powerwalks, resor och shopping. Gillar vardagslyx och allt annat som inspirerar.

Bloggen är mitt sätt att få utveckla mig inom design och hjälpa privatpersionen såsom företag med att skräddarsy unika webbdesigner. Har ett brinnande intresse för photoshop och smakfull kreativitet vilket jag kommer dela med mig av i bloggen. Jag hoppas ni kommer uppskatta min sida och gilla mina designer.

Trevlig läsning och på återseende..

ellinor

hej! är första gången jag är in här men ser att du också bor i sundsvall och pluggar på mittuniv. =)

Datum: 2009-07-23 | Tid: 16:15:23
URL: http://detmanminns.blogg.se/
Karrow

hej!



Tittade in och gillade vad jag såg, du har en grym och unik bloggdesign och är duktig på det du gör. :)

(och så heter du Karolina, precis som jag...)



Fortsätt så! :)



Har börjat bevaka dig! :D

Datum: 2009-08-16 | Tid: 18:32:58
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
sara

hej hej...skulle behöva din hjälp, maila mig gärna så berättar jag me. mvh/Sara

Datum: 2009-09-13 | Tid: 09:33:53
URL: http://sethsson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin