Klart.

Nu är lägenheten i stort sätt klar, saknar lite tavlor och dekorationer för ser lite kalt ut men sådant kommer eftersom. Den nya lyan firar jag med en ny design på bloggen. Kanske är den smått tråkig, men jag vill satsa på någotlunda stilrent. vad tycker ni själva?

Igår var tjejerna här hos oss för att kika in den nya lägenheten och för att softa framför tv:n till idol. Jag fick ett gulligt paket med ett rött diskställ, en svamp mm av söta E. Gu vad jag saknat tjejerna, jag har varit som isolerad i flera veckor, men nu hoppas vi på en ändring!

Supersött, jag som älskar rött! Det gör en glad :)

 

Bjuppar på några fler bilder, så ni får lite koll på stället


Nu ska jag snooza lite..

god morgon.
modellmini ♥

Tack snälla, jag ska ta och maila dig! KRAM! PS. Jag jobbade med ekonomi i 6 1/2 år och HATADE ekonomi! Jag är inte ett dugg EKONOMISK, hihi ;-)



KRAM modellmini - bloggen om barnmode, Odd Molly mm. ♥

Datum: 2009-09-23 | Tid: 11:19:44
URL: http://modellmini.blogg.se/
lina

satan vad snyggt ni har det! jag som tyckte jag hade fint... får nog tänka om.. :p haha!

Datum: 2009-09-24 | Tid: 21:25:12
URL: http://linasofiaa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin