24/9 Jävlar...

Jävlar vad arg jag är, det bolmar ur öronen!

Gustav har en tid hos tandis 7.40 i morgon. Jag ringde kl. 15 idag och sa att jag inte har någon barnvakt till de andra barnen så jag behöver byta tid. Näääääääääääeeeeeeeeee....det gick inte för jag skulle ha ringt senast kl. 12. Men man vet inte allt innan kl 12 sa jag! Nä, då kostar det 200 kr.
Man kan ju vara lite flexibel och medgörlig sa jag... Jo men de kan inte göra si för en och så för en annan... Nä, men man kan ju kanske se till orsaken...

Så jag sa att då kommer jag med tre barn i morgon och det lär inte bli bra för någon! Ja det fick jag välja att göra då! VÄLJA, jag har väl inget val sa jag. Komma eller betala 200 kr?!?!?!?! Det är väl inget val!
Dumma jävla åsna! Fast jag sa inte det till henne...att hon var en åsna alltså!

Ringde dock efter en liten stund och sa att jag struntar i den tiden...pratade då med någon annan men förstod att de hade diskuterat mig!
Hon sa att det var svårt att få in en ny patient! HUR kan det vara det sa jag eftersom ni har sånt tryck på er så fort man ska boka en tid????
Då jävlar är det 6 veckors väntetid minsann!

Man kan ju ta mej faan tro att käften sitter utanför kroppen...dels är det dyrt att laga och sen är det inte tillåtet att få förhinder! Åh åh åh...så arg jag är!


kram kram från en arg arg Anna

Kommentarer
Postat av: sdad

sdadasdasdsd apdalösdkad aä sda dladl aäsdlaäsd aäd asäd asdöäalsdäöa sdaäsdläaöldäasldäa sd ad

2009-10-01 @ 01:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback