Tok Elise out for a spin

Hej vänner,

Igår kom min ögonsten Elin hem från Borås så vi bestämde oss för att vi skulle ta en drink här på söder. Hon dök upp, vacker som bara en blondin kan vara,  och hade först lite kafferep här hemma. Plötsligt ringer en glad Martin och säger spring ut till den stooora balkongen!!! Jag springer dit och får syn på honom i en taxi, våldsamt vinkande och skrikande. Min bebis är tokig... Haha.

Han hade iallafall varit med sina AIK- kompisar för att fira att säsongen sätter igång. De skulle dra till Münchenbryggeriet, så jag och Elin droppade vår tjejkväll och drog dit i regnet. När vi kom dit visade det sig vara värsta tattoo-mässan där, helt sjukt! Så efter att Martin & Co druckit upp sina öl så drog vi vidare hem till en jättetrevlig kille, Anders, som bor nästan precis bredvid mig. Kvällen slutade alltså med att vi hade en trevlig och avslappnad kväll hemma med dessa coola grabbar. AIK är måste ju vara det bästa laget om de har så schyssta killar som stödjer dem, visst?

AIK KOMMER SÅ KROSSA TRELLEBORGS FF IDAG!!!!

Hjälp. Martin har verkligen hjärntvättat mig. Jag hejar ju på Hammarby såklart. (vill inte bli nerslagen?)


Nääe, vet du vad. Nu messade Elin mig om att hon precis vaknat (inte i sin egen säng utan hos en söt kille såklart. gossip gäääärl that's me) Nu blir hon jättearg på mig. Vi ska iallafall ses och shoppa, vi fick ju ingen tjejkväll igår. Jajajaja, jag är en shopoholic. Finns värre saker att vara beroende av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0