Mat för dagen och fotboll :(

Ska iväg med mannen på fotboll, ute på restaurang med massa andra fotbollstokar. Gillar inte att kolla på sport, jag gillar att spela själv. Men men, kanske blir roligt vem vet, länge sedan man kollat på sådant :) hoppas fästmannens mamma följer med i vart fall ;)

Update (Karro efter matchen) Vilket spel! Jag blev riktigt inne i tv:n, trodde jag aldrig. Usch vad arg jag var när ungern fick straff. Där avgjorde domaren matchen! Sverige som spelat så bra, lekte med bollen och Ungern inte ens gjort ett enda målförsök. Jag tyckte inte ens att det var värt ett straff, med tanke på alla andra olyckor så var det där ingenting! Jag var på väg att gå hem och sura, då då.. inga sekunder kvar?! Då gör Zlatan mål! Helt Sjukt! Hela restaurangen jublade, jag och mannen kastade oss i varandras famnar och skrek av lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0