Jag känner mig lite pissed. Kan vi inte göra ett feting dissinlägg där vi bara totaldissar en massa saker.
Kommentera in era dissar så listar jag dem här! Jag börjar med min första diss:

1. Twilight serien: okej jag har varken läst eller sett men själva storyn känns så überfjortis att den bara kräver en ren och fet diss. Jag vill härmed även dissa "Twilight hysterin".

Haha hysterin e iofs lite märklig... Vi kan ta en diss apropå twilight då. Robert Pattinson å det faktum att alla verkar ha missat hur han egentligen ser ut. Halvt krokig stor näsa, buskiga ögonbryn så in i å ser allmänt ovårdad ut... å självklar diss på alla fjortisar som älskar honom mest i hela världen.
Insänt av Martina www.bimbofierad.blogg.se


2. Dålig andedräkt: Jag vill dissa folk med dålig andedräkt. Satt senast idag på bussen hem och känner hur det börjar lukta typ sura uppstötningar. Har två kollegor som har det ofta också så jag vill bara säga: Fy f*n för dålig andedräkt!!! Insänt av Björken, www.lifeofbjork.blogg.se

Dålig andedräkt är öken!! Alla kunder i butiken som har dålig andedräkt ska alltid ta ett steg fram också. Jag backar och de går fram. Jag backar, de går fram. Veeet dom att dom har dålig andedräkt och bara inte kan låta bli att jävlas eller?
Insänt av Malena www.malenasplace.blogg.se


3. "Fjortisar" Jag vill dissa de fjortisbrudar som tror att dom är coola när de spottar på gatan medan de står i grupp och pratar. Så jävla motbjudande. Sminkade och söta upp till tänderna och så bränner de iväg en spottloska. Yuuu!
Insänt av Malena www.malenasplace.blogg.se

Jag vill fylla på Malenas där med spottande tjejer. Snäppet värre är när de röker också och förpestar alla andras tillvaro...
Insänt av Jenny.

4.
Kunder som pratar i mobiltelefon: Jag vill dissa kunder som när dom kommer till en kassa och ska betala, tar upp mobilen och börjar prata. Hallå? Prata med kassören först och i mobilen sen! Insänt av Emelie

5.
Kunder som inte kan respektera öppetiderna. Jag dissar kunder på jobbet som kommer in 1min innan stängning och säger.. "Jag ska bara kika runt lite". Eller ännu värre...knackar på dörren efter att vi stängt och säger "Jag ska ju bara hämta o betala mina glasögon". Respektera oss som jobbar tack! Vi har också ett liv! Urk!
Insänt av Carolina, www.ljuvligacarolina.blogg.se

6. Maginfluensa och... Jag dissar magsjukan!!! och alla som har den och inte tar hänsyn till hur mycket den smittar... skickar runt sina barn hit och dit fast bacillerna finns i familjen DÅLIGT!!
Sedan dissar jag sura tanter som kommer till jobbet och klagar som om jag skulle kunna förändra världen och man förklarar lite fint att det kan jag tyvärr inte svara på eller rå över... slutar med en utskällning.. sura kärringar skaffa er ett liv!!!
och ja just det när de säger lilla gumman också då kokar det i mig.... får jag säga men gamla tant?? NEJ det får jag inte...!!!
Insänt av "Trosa-Ann" :-P

7.
Folk som... måste trycka ner andra för att höja sig själva,huuuuu.....
Insänt av Små Smulor www.dagliga-smulor.blogspot.com

8.Kompisens kille, kompisen, knäckebröd och mig själv. Jag dissar min kompis kille som drog ifrån henne och deras nyfödda bebis med kolik, för att festa runt på krogen i helgen.Sen dissar vi även min kompis som skaffade barn med äcklet.
Sen har vi några mindre feta dissar, som min knäckebrödslunch där skivorna har böjt sig och bryts av när jag försöker smöra, DISS på knäckebrödet. Och mig själv för att jag har glömt att köpa mjölk till kaffet och toapapper, ärligt talat, jag är bara snäppet bättre som människa än mitt grottdjur till pojkvän. Diss, diss, diss
Insänt av Sur-Cissi alltid Sur-Cissi :)

9.
"Jämnställdhetshets" Jag dissar den överdriva jämnställdhetshetsen:
http://ansobloggar.blogg.se/2009/november/fru-garman.html#comment
Insänt av Anna www.ansobloggar.blogg.se

10. Folk som är dåliga på att kommentera.
jag FETINGDISSAR att folk kommenterar så dåligt :-P
Insänt av: Petra Bloggar, www.petrabloggar.com

11. SID AND SALLY JAG FETING DISSA SID AND SALLY PUNKT COM FÖR ATT DET SKICKAR FEL FEL FEL VAROR
Insänt av Petra, www.petrabloggar.com

12. Rådiss av en massa saker: Jag vill rådissa en massa saker..
1. Att man får konstig eftersmak i munnen när man är gravid och måste käka minttabletter..
2. Att det är så svårt att avgöra om man ska vaccinera sig eller inte..
3.Buttra människor som inte kan ge en ett leende tillbaka
osv... Insänt av Sofia, www.sofiaoniklas.blogg.se

13. Graviditetsillamående: Jag vill fetdissa graviditetsillamående! Kul att vara på tjocken, bajs att må illa!
Insänt av ANONYM... *-spännande, vem kan det vara? GRATTIS iaf!!!=D*

14. www.litendelavmig.se JAG dissar DIG för att du inte har uppdaterat idag ;-P
Insänt av Petra, www.petrabloggar.com
KOMMENTARER
Postat av: karro

testar hur det ser ut och fungerar.... man vet ju aldrig. hoppas på inga fel.

2009-11-06 @ 20:04:56
URL: http://karro

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback