vart tog pengarna vägen?

Det är den 25:e idag och lönen har rullat in på de flesta konton.

Jag lyssnade nyss av mitt konto,luften gick ur mig. Vart är pengarna? Det var det lägsta saldot jag någonsin fått från jobbet...! Har ju behövt vara sjukskriven till och från hela tiden under en tre månads period då sjukhuset/läkarna aldrig kan göra rätt för sig...?!
Hur ska jag göra nu? hur ska jag klara mig denna månad? Jag kommer nog precis ha till räkningarna,hoppas jag iaf. vad gör jag sen? hur ska jag ha råd med mat? kläder? nöjen? naglar? åka till Gbg? jag som verkligen vill åka till Gbg då det saknas något varje dag :(
Allt blev åt helvete nu! Jag är faktiskt helt förtvivlad nu kommer tårarna på riktigt!
Nu vill jag inge mer,ta mig härifrån! snälla i need it!

Förstår inte?
Är det mitt fel att jag är sjuk? är det mitt fel att jag aldrig får den hjälp från läkarna som jag borde? jag äter min sista penicillin idag och jag sitter här och har ont och känner av att det sakta kryper fram igen.
Inte nog med att jag lider och har ont varje dag,jag ska inte kunna klara mig heller ekonomiskt bara för att idiot läkarna aldrig gör rätt för sig utan bara skickar hem mig med ett nytt penicillin varje gång,hur dålig jag än är. Sen får jag komma tillbaka igen för att jag ej är frisk å varje gång tjänar dom 300kr på mig och jag blir 300kr fattigare hela tiden som inte har några pengar!
"Som man bäddar får man ligga" heter det...men jag har inte valt detta själv ju!? På tre månader nu har jag inte fått ut nån full lön,och en full lön är inte ens bra betalt så kvar blir ju INGENTING!
Jag har inte kunnat köpa någonting på tre månader,men jag trodde de skulle ordna sig hyffsat på denna lön! men satan så fel man kan ha! jaja tack å hej leverpastej säger jag,jag får väl stänga in mig i lägenheten då resten av månaden...gå till jobbet,hem - gå till jobbet å hem! aa..very nice.

Det låter som jag är jätte,jätte sjuk så tänkte förklara lite kort: Jag har haft urinvägsinfektion i snart tre månader nu som har tagit sig till njurarna. har fått en ovanlig bakterie eller nått som gör att mitt imunförsvar jaa..inte finns kan man säga så blir sjuk hela tiden. Jag har ont för urinvägsinfektionen och eftersom det gått så långt har jag fått högfeber (39grader) och haft så ont i kroppen att jag ej kunnat göra ett skit. den penicillin kuren jag äter nu är min åttonde! japp ni hörde rätt jag har ätit 8 st kurer. men de försvinner ej,och det ändå de där idioterna gör är att ge mig ett nytt penicillin! jaa så nu är vi här 3 månader senare och en förbättring men ej frisk.
Långt inlägg det blev meeen det var skönt att avreagera sig för jag är sååå frustrerad nu!

Tanke: kan man flytta ner till Göteborg å gå på sos tro?

Dagens citat:
Giv oss år - bekymren kommer av sig själva.

Kommentarer
Postat av: ölsldkkaö

Inte nog med att jag lider och har ont varje dag,jag ska inte kunna klara mig heller ekonomiskt bara för att idiot läkarna aldrig gör rätt för sig utan bara skickar hem mig med ett nytt penicillin varje gång,hur dålig jag än är. Sen får jag komma tillbaka igen för att jag ej är frisk å varje gång tjänar dom 300kr på mig och jag blir 300kr fattigare hela tiden som inte har några pengar!

"Som man bäddar får man ligga" heter det...men jag har inte valt detta själv ju!? På tre månader nu har jag inte fått ut nån full lön,och en full lön är inte ens bra betalt så kvar blir ju INGENTING!

Jag har inte kunnat köpa någonting på tre månader,men jag trodde de skulle ordna sig hyffsat på denna lön! men satan så fel man kan ha! jaja tack å hej leverpastej säger jag,jag får väl stänga in mig i lägenheten då resten av månaden...gå till jobbet,hem - gå till jobbet å hem! aa..very nice.

2009-09-30 @ 02:57:50
URL: http://öksdaölkdaösdläaöldaäs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback