vintern på väg, jag hatar vinter!


När jag gick till jobbet imorse var jag sjukt trött,kliver utanför dörren och möts av kyla! huuua..
Jag fryser redan. Hur ska jag klara av vintern?

Idag är det Tisdag och snälla kan veckan gå lite fortare tack! vill ha helg och sovmorgon :)
Efter jobbet idag blir det hem och sova en stund tror jag :) Senare ikväll ska jag på bio med Tomas vi ska se den nya filmen "Flickan som lekte med elden". gillade ju verkligen ettan så hoppas att denna också är bra.

Jag slutar jobba kl 16.30 idag,vilket det känns som en evighet till. "suck"
Hoppas ni får en bra Tisdag mina vänner.

Dagens Citat:
Den som inte gör dumheter som ung, han gör dem som gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback