borta med vinden

Ja vad händer egentligen?
Vet inte det själv men allt det roliga med att blogga är som bortblåst.
Har ingen inspiration och ingen lust.
Och varför fortsätta blogga om det inte känns nå kul längre.

Visst har jag massor att skriva om.
Massor att berätta och tipsa om.
Men det tar stopp så fort jag öppnar upp denna sida.
Och vill inte tråka ut er med en massa "måste" inlägg.

Sen är jag trött på designen.
Och det bidrar inte så värst mycket heller.
Känns som att jag tappat den röda tråden och allt bloggande bara blivit en stor röra.
Jag bloggar för min egen skull och vill inte vara som alla andra.
Men det har nog blivit så nu.Har liksom tappat det där lilla som var mitt.
Och så vill vi inte ha det.

Denna vecka börjar jag om från noll.
Har ett stort äventyr och en stor utmaning som väntar.
Och det kommer nog gälla bloggen också.

För att från och med på torsdag är jag inte bara mamma längre.
Utan en studerande mamma.
På torsdag tar jag dom första kliven in i en ny värld.
Läskigt och oerhört spännande.

Så just nu får vi se vad som komma skall...Och tills det ligger jag lågt ett litet tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0