Friiiiiday

Dagen har börjat bra, killarna sov hela natten och jag och hubbie likaså =)
Emilio smög sig in till vårt rum ganska tidigt och la sig nära mig och ville bara gosa, han klappade mig på ansiktet och pussade på mig och strök mig på huvudet...så jkla söt så tårarna bara rann på mig där jag låg och låtsades sova. Till slut kröp han under täcket med mig och sa: Mamma tuto nu vilket betyder mamma vi ska sova nu och japp vi somnade om tills Giovani kom in till oss och där låg vi och myste och berättade sagor och hade kuddkrig.
Vi gick upp och åt en ordentligt frukost med gröt, goda mackor och lussekatter. Hela lägenheten var nersläckt och vi hade tänt ljus i alla rum..riktigt mysfaktor idag!Sen satte vi oss kolla på tecknat och förrutom det har vi pysslat lite, lite pumpor och spöken som vi dekorerat killarnas rum med och så har vi byggt en koja och lekt.
Nu sover älsklingarna och jag ska få i mig ett litet mellanmål för att sen börja fixa lunchen och middag och sen ska det tvättas. Vi håller nog oss inne idag då det är så kallt och regnigt och laddar inför imorrn då vi ska på barnmässan.

Dagens höjdpunkt: Dagiskorten kom idag och vad jag har gråtit!!Killarna är sååå fina..lägger upp dom lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0