I will be ready for you in time.

På med lurarna och dra på La Roux, Name the Pet, Hoffmaestro, Fibes, oh Fibes, Bon Iver och andra sköna lirare. Att bara få vara själv för en stund där ens största problem är vilken färg det blir i hårväg. Att bara få vara och leva här och nu, inga krav, inga problem, inga gnagande framtidsfunderingar. Fuck it all!

När jag tänker efter, varför inte bara ta en dag i taget och styra livet i den riktning jag vill! Inspirerad av min kusin,  hon kastar sig ut i journalistvärlden, tar höga risker för att göra någon hon vill och brinner för. Nu har hon precis flyttat till ny stad och skrivit sina första artiklar. Imponerande! Kann bara önska att några av hennes egenskaper rinner i mina ådror..

Måste få tillbaka flyt, bli coollugn. Jag är ingen som lever andras drömmar, jag lever mina.
När du kära framtid gläntar runt hörnet.. I will be ready for you in time.










Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin