29/9 Lugnet sprider sig...

Jag längtar tills den första snön kommer! När snön lägger sig...lägger sig även ett lugn.
Jag har länge trott att sommaren är min tid, men nu tror jag att det är hösten och delvis vintern som är min tid...en lugn tid!
Visst är december månad en hektisk period med lucia firande och julfester dels barnens men oxå ens egna...
I år kommer vi inte stressa! Vi kom på världens bästa grej förra julen!
När vi hade vaknat och ätit en härlig julfrukost så fick barnen öppna alla julklappar som var från oss. De hade då saker att leka med hela dagen istället för att hystersikt vänta och tjata en hel dag bara för att man ska öppna paket efter Kalle Anka...vem kom på det?
När sedan mina och min mans föräldrar kom så fick de öppna deras paket senare på dagen!
Det var så lungt och skönt hela julafton! :-) Kan verkligen rekommendera detta!

Nu har Tuva åkt till gympan! Hon hade en kompis här förut och alla fyra barnen sprang och jagade varandra så vete sjutton om hon orkar gympa! Ha ha

Nu ska jag gå och rädda köket från en liten Victor som har fått tag i skruvdragaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback