dagens outfit försök

Vaknade precis upp och känner mig jätteSEG. Varför? Jo, eftersom jag var ute med tjejerna igår och drack två och ett halvt glas vin. Hade tänkt nöja mig efter två eftersom jag kände mig rätt full, men sen blev vi bjudna av några norrlänningar inne på Brunogallerian (det är fest där på fredagar? What? Hade jag ingen aning om) så då kan man ju inte tacka nej. Två och ett halvt glas är väl inte så mycket? Jag blev iallafall helt snurrig och vinglig.

Vad har hänt? Tror att jag har sänkt min "tålightesgrad" rätt rejäl pga två faktorer - inte druckit alkohol på en månad plus att jag gått ner nio kilo på typ fyra månader. Inte bra, men jag tror att det kan vara därför.

Så i framtiden tål jag bara ett glas vin? Eh, jättekul...

Träffade Martin igår också och hade SUSHI - dejt på en restaurang på Kungsholmen. Så mysigt. Tvingade honom även att ta en "Dagens Outfitbild" eftersom mina bilder innan föreläsningen blivit helt kassa. Vi flamsade så mycket så även de bilderna blev skitdåliga. På kvällen frågade jag alltså Elin om hon kunde ta innan vi gick ut men vi hade så mycket o prata om så det blev väldigt okoncentrerade bilder där också... Haha. Får skärpa mig och ta "Dagens Outfit" mer på allvar. Så Elin Kling inte vrider sig i bloggvärlden.

Nej, nu ska jag äta frukost med massor av OST så att jag förhoppningsvis mår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0