hejhej

Igår gick jag och la mig relativt tidigt. Kunde dock inte somna på flera timmar, och anledningen var att det slog mig, hårdare än någonsin, hur verklig min Asienresa är. Jag har haft måna scenarion i huvudet och planerat mycket, men inte förrän igår vart det riktgit riktigt verkligt. Det skrämde mig lite, att det är så mycket som måste fixas och så mycket som måste planeras.
Ska göra så ikväll att jag skriver ner allting, sen bockar jag av det eftersom. Aaahhh!!!
Helst skulle jag vilja skjuta upp det en månad så jag slipper känna stressen, men då kanske det blir en månad till, och en till, och en till... Så nej, 1 oktober it is!

Jaja, 8 timmars arbete idag, sedan en efterlängtad helg! simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0