Pju är rätta ordet

Livet är i full rullning igen. Skolan börjar snart och jag har kommit igång med de designer jag hade på lager att göra. Hade tenta idag. Jag hoppas jag inte klarar den, för bokföring är ett av de roligaste ämnerna och då vill man gärna sätta ett A på den istället för ett C pga, dålig pluggplanering från min sida. Fick träffa några från klassen som jag inte sett på hela sommaren heller vilket var kul!

På måndag ska jag iväg på mitt första styrelsemöte för Unga aktiesparare, ska bli spännande att se vad det innebär :). Jag hoppas på att det är något jag kommer kunna underhålla mig med under tiden jag är mammaledig. Ska visst vara kursen man kan gå på under året och lära sig mer om aktier och även få intyg på att man genomfört dem. 

Det har även blivit ett inköp av en svart brio barnvagn  +bilbarnstol+ en knallrosa liggpåse. Tyckte det var en söt kombination. Kul att äntligen få börja kolla på lite barnsaker!  Jag har köpt två barnböcker som jag och mannen min läser högt ur varje kväll. Steget före och Barnets första 6 år heter de. Har inte hunnit läsa i den sistnämnda så mycket ännu men boken steget före gillar jag skarpt. Den ger enkla tips om hur man ska ligga steget före hela tiden, genom alla moment, från förlossning tills barnen är 6 år. Bra och framförallt ett rolig komplement med information till en vanlig bok om barnskötsel.



Ser ni något nytt på min blogg? jag har äntligen fått till en datumet som jag vill ha det.

Later
Veronica

Tjena kusin! Datumet fungerar inte riktigt i Explorer. Men snyggt i firefox iaf :)

Datum: 2009-08-22 | Tid: 19:14:05
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Karin

Sv, Men tack så mycket :D

Datum: 2009-08-23 | Tid: 11:38:14
URL: http://bojanlover.blogg.se/
Amanda Haraldsson

Svar: Ja gör det! :D

Datum: 2009-08-23 | Tid: 12:13:20
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/
Nathalie

Sv: Tack så mkt :) Fin blogg. Vad händer denna söndag då?

Datum: 2009-08-23 | Tid: 13:42:23
URL: http://lillanattiz.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin