skolstart + 28

Jag börjar skolan imorgon. kl 08.15 ska jag infinna mig på föreläsningsplatsen. Jag har inhandlat en kalender och ett pennskrin, några småsaker som saknades förra terminen. Igår fyllde mannen år och vi hade riktigt underbart trevligt. Vi snoffsade upp oss ordentligt och bodde på fint hotell en natt, åt plankstek ute, drack alkoholfri skumpa och bara umgicks med varandra och lilla magen. Det kändes som vi var på första daten igen och nu är vi som nykära på nytt. Mer om det en annan dag... ;)

Jag köpte mig en ljusrosa babybok idag och sedan var jag inne på panduro hobby och köpte lite roligt papper, klistermärken mm. Jag ska pyssla till ihop en personlig bok fylld med kärlek, text och foton på den lilla att ha som minne. Inte många veckor kvar nu..

Vårt projekt här i lilla familjen just nu är att måla och fixa klart i den nya lägenheten. Slit har lönat sig och jag tycker det blir riktigt fint. Blir inflyttning snart, usch för flyttstädning säger jag bara och att springa upp och ner för flera våningars trappor höggravid som jag är ska bli intressant.

Vi fick också ett toppenerbjudande på ett matbord och 8 stolar på blocket häromdagen som vi kastade oss iväg och köpte. 700:- för alltihopa, matbordet var näst intill några månader gammalt och ett nytt på ikea kostar 2000kr. Blocket är min bästa vän :D

Lite av det som hänt på senaste..
later
Anonym

haha ja det har vart tufft!! :p jag är inte så säker på det, inget vill fastna.. humhum.

jag vet! slutar 5 på fredagen och börjar 8 på måndan, känns inte så kul att sitta på ett tåg hela helgen direkt. hinner liksom bara hem och vända:(

men mamma och pappa kommer nog ner iaf:p ser att det verkar vara bra med er:)?

Datum: 2009-08-31 | Tid: 10:04:09
URL: http://linasofiaa.blogg.se/
julia

hoppas du haft en bra dag =)



frågestund på min blogg (jjuliees.blogg.se) kika in och ställ gärna en fråga =)

Datum: 2009-08-31 | Tid: 18:00:23
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Veronica

Det verkar verkligen vara en rolig utbildning. Intressanta ämnen och trevliga kurskamrater. Och jag tror faktiskt inte det blir så jobbigt som lärarna säger. Det blir säkert jättetufft men trots allt genomförbart. Och det är alltid lättare när det är roligare :)

Hur går dina studier då?

Datum: 2009-09-02 | Tid: 21:14:45
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin