AP- hjärna

Jag har tre fria sekunder. Det är nämligen dags för bedtime! Hur urartar sig kvällen för er? Antar ni är ute och ränner i olika dräkter osv osv. Tur att jag har en orsak att slippa.. inte speciellt förtjust i halloween. Jag är tillräckligt mörkrädd som det är. Något mer som jag tycker är m..y.c...k..e.t  l...ä..s..k..ig..t är titthål på lägenhetsdörrar, hissportar med fönster samt folk som snyter sig och smaskar högt i tentasalen.

Dock har jag några roliga minnen från halloween. De där festerna som min vän Lina jämt hade tillsammans med sin syster. Då åt vi godis, lyssnade till spökhistorier i skogen och såg skräckisar natten lång. Då var vi små..

Jag vill i allafall ha A som i ap-hjärna. Därför ska jag ta upp hela matbordet imorgon med mina fina böcker och ögna mig igenom en tjock bok om principbaserad redovisning. TJO!

NU KRAMKALAS MED MANNEN! FÖRESTEN PÅ FREDAG KOMMER EN AV MINA BÄSTA VÄNNER HEM! GLAD!!

later



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin