Långledig med mycket mys.

Dagarna bara går, de verkligen försvinner! Jag är dagförvirrad.

Lillan är redan en vecka gammal och jag får inte nog av henne. Massa mys och pussar om vart annat. Hehe, självklart har jag blivit hennes favorit. Fast kanske man ska säga favorit-napp ;) idag har vi inte gjort annat en ammat och sovit sedan kl nio i morse. Ibland har hon gjort i blöjan och då ropar jag på mannen..oftast hans jobb för tillfället ;) och varje gång han försökt mysa med henne så har hon fullständigt kissat ner honom :) Kan det bli roligare? HOHO :)

Mysigast är nog att hon alltid somnar när jag ammar henne, i vår säng, under mitt duntäcke. När vi väl försöker flytta henne till hennes egen säng blir hon ilsken som ett bi, stel och knallröd och det röd-ljusa fjunet till hår ställer sig rakt upp. Vilken syn, vilken syn :)

Vad händer där ute i världen, jag har varit isolerad länge nu :) Tycker ni kan börja titta förbi snart ;)
Muffinsmartin

Tack så mkt! är allt bra med dig? :D

Datum: 2009-11-17 | Tid: 14:47:28
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin