Dags för SLÖ in tha sofa..

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min dipp och mina morötter och plommon. Imorgon väntar en dag av plugg och tvätt och urstädning av gamla lägenheten.

Hade en föreläsning idag på 2 timmar, då vi gick igenom ett mattetal...

AE=Y

Y= Co + cY - ctY + cR + Io - ar + G + X - Mo - mY

Och detta är bara en del, men det är inte svårt egentligen och jag kan. Men att komma ihåg alla tecken och alla multiplikator till tentan. USCH och fy! Men antar jag stressar upp mig! Har klarat mikrotentan. Den sägs ju vara värst. Men som sagt, nog med skola idag..

bye!

F A N C Y

Svar. Åh tack =) Den är från Guess och går att köpa på typ Stjärnurmakarna. Tror den kostar nästan 2500:-



Allt bra med dig?

Datum: 2009-10-23 | Tid: 16:52:53
URL: http://fanzo.blogg.se/
lina

hur är det med dig och magen :)?

jag är såå nyfiken! hur långt är det kvar egentligen :p? jag hoppas det första du gör är att visa ett kort på mig för ungen ;)hälsa stefan!

Datum: 2009-10-30 | Tid: 21:22:01
URL: http://linasofiaa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin