Min blogg

Jag har fått höra att vissa har svårt att se hela min blogg, dvs. ibland försvinner halva. Jag skulle därför vilja veta om ni kan hjälpa mig och säga om ni ser hela bloggen nu? dvs, sidan med menyn och inläggen?

Eller drar bloggen åt något håll, dvs höger eller vänster så ni inte ser hela?
Tusen tack för er hjälp.
Veronica

Jättefin bloggdesign nu! Fungerar helt perfekt i IE. Jag brukar läsa din blogg i mobilen i bland och det har fungerat jättefint förut men nu ser jag bara en halv blogg och det är helt oläsligt. Det är väl inte ett jätteproblem att inte kunna läsa den i mobilen men det var ganska trevligt att göra det ibland när man hade tid över och inte befanna sig nära en dator :) Fast det problemet kanske inte går att läsa :(

Datum: 2009-09-28 | Tid: 00:21:42
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin