tänk att man varit så liten

Blir mycket kläder och baby talk här i bloggen nu. Var hemma hos päronen idag och letade efter en bok då mamma visade mig lådan över mina gamla babykläder. Fick med mig denna bedårande lilla rosa kofta med matchande mössa till som en snäll dam stickat till mig när jag var liten.

Nu ska jag ringa Jihanna och se om man kan springa ner till henne imorgon eftermiddag och få brynen noppade. De börjar bli riktigt buskiga.

 

later

Anonym

hm, ja, vi får se, jag får se det som att det är ju första arbetet.. men vet du hur det är, för det får max vara 8 sidor långt, räknas innehållsförteckningen med i dom 8 sidorna då ? i såna fall har vi problem.. haha :p

Datum: 2009-09-29 | Tid: 17:25:05
Hedvig

Den där koftan tror jag att jag också har haft :)

Datum: 2009-10-12 | Tid: 22:25:41
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin