Lukta gott under armen

Sist ut idag kommer jag med ett litet budgettips på en bra deo för män. Kan behövas nu mitt i sommarvärmen om man vill lukta fräscht. CkIN2U:s deo för 199kr, finns att köpa på Kicks m.fl. Köpte en åt mannen idag och det blev genast en favorit i badrumsväskan. Framför allt för det billiga priset. Betyg 4/5

Två parfymer som också går att finna i mannens väska är 212 sexy men av Carolina Herrera. Parfymen som lanserades redan 2006 är mystisk och sexig, ger en frisk doft utav vanilj, kryddor och citron. Trots att det är en Eau de toilette håller den i sig hela dagen. Passar utmärkt för utekvällar, yngre killar. Varför jag säger den passar för yngre killar är för att min kille är 27. Han är mer ute efter en sofistikerad doft som inte utmärker sig allt för mycket. Den luktar gott och har hängt med ett tag, men passar som sagt på killar i åldern 15-20. Betyg 5/5

Den andra parfymen är användbar på jobbet eller vid tillfällen då man inte vill lukta allt för starkt. Boss Pure kostar kring 400:- och den avger en frisk och fräsch doft som får dig att känna dig pigg och ren. Minus för att det är en Eau de toilette. Betyg 4/5

[lisa bjernhagen]

sv: alright, inte illa :D men än försöker jag göra mina egna designer, haha. eftersom dom oftast blir mest personliga. men har lagt till på bloglovin :)

Datum: 2009-08-09 | Tid: 00:42:17
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
clara

Snygg blogg!

Datum: 2009-08-09 | Tid: 20:01:48
URL: http://clarabanera.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin