Maximera din skönhet på 60 sek

Vill du ge ditt hår det där extra glanset och göra det ännu vackrare. Är du trött på slitna toppar och sommarskadat hår. Jag vet lösningen på dina problem - en kort recention.
                                                


Goldwell dualsenses Rich Repair- för tort och skadat hår.
En effektiv hårinpackning/intensivkur som återuppbygger och reparerar håret på 1 minut. Goldwell har fått mitt skadade sommarrufs av saltvatten och slitna toppar att se ut som nytt. Absolut en ny favorit.

Appliceras i håret i ca: 60 min, efter att ha användt shampoo, för att sedan sköjas ur. Inte nog med det billiga priset på 157kr, det doftar himelskt gott av vanilj, sandelträ, cederträ med inslag av jasmine. Finns att köpas hos din frisör.


Tigi Dumb Blonde smoothing stuff
- Genvägen till friskt och sunt hår. Gäller för alla hårfärger. Lämnar håret mjukt och fullt av fukt. Appliceras främst i hårtopparna. Bara lukten av papaya gör produkten värd att köpas, plus att den verkligen fungerar!

Så glöm mitt tidigare klagande inlägg om dött hår. Här finns hjälpen.
Sabina

visst e hon de :)

åh det här var bra tips till mitt torra,blonda hår! ska verkligen testa nån av de produkterna :D tack för tipset o att du lämnade en kommentar hos mig :D

Datum: 2009-08-23 | Tid: 15:26:00
URL: http://sessabina.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin