Julen är över

Jag har haft det riktigt mysigt de senaste dagarna. Haft myskväll med vännerna, vi klädde granen, drack glögg och snackade skit. Julafton var trevlig med mycket julkänsla. Vi åt massor av julmat, öppnade julklappar (fick massor av underbara julklappar), myste med Amanda, spelade TP och A-Ö.

Juldagen spenderades hos mor och far tillsammans med smala släkten. Resten av dagarna har vi bara tagit det lugnt hemma med vår "lilla" familj. Jag och Amanda har sjungit barnsånger, tränat i babygymet och tittat på ljusen i granen. Spännande spännande. Återkommer nog när jag har något vettigt att uppdatera mig om..

PS: rätt nöjd med mina nya saker till Kameran. Det nya filtret var över förväntan.
Veronica

Jag har också beställt filter, close-up, + motljusskydd. Jag vill att de ska komma på en gång. Jag är så nyfiken på hur de fungerar :) Hoppas de hinner komma före nyår!!!

Datum: 2009-12-28 | Tid: 20:40:47
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin