Make people dance



Har ätit alldeles för mycket god mat i stugan. Pajer, sallad och nygräddade baguetter, min annons på blocket blev populär och det har varit en mysig utekväll på stan bland folket. Min pojkväns bror och hans tjejkompis har varit på besök i veckan och ikväll är deras sista kväll i stan så då blev det lite utgång. Det har varit riktigt roligt att ha dem här, man ses inte så ofta annars när de bor i Stockholm.

De flesta är i vart fall fortfarande ute och ränner men för mig och lilla får det bli en lugnare,tidigare kväll. Vi ska ta och mysa ner oss i sängen med lite delfinsång (fungerar utmärkt som lugnande när lilla sparkar i mammas mage) och vänta på att ett stycke pojke kommer hem.

Imorgon väntar jobbet och efter det ska jag ha några som kommer och tittar på lite saker som jag lagt upp på blocket. Jag hoppas det blir affär. Sedan ska jag till vår nya lägenhet och måla lite tak och börja grundmåla väggarna i sovrummet.

Gav föresten min kusin receptboken Leila bakar och ett par muffinsformar i rosa med några fina blommor på. Verkar vara massvis med goda recept siom hon nu kan testa. Väldigt avis på dem med boken i sina ägor.


Christa

Du har så rätt. De kommer därofrån. Vilken snygg blogg du har.

Datum: 2009-07-30 | Tid: 19:37:53
URL: http://abrandnewlife.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin