BAD! BAD! BAD!

Några ynka fjuttiga dagar kvar till förlossning och tenta om två!

Vad händer olyckskorpen om inte att jag går och blir förstörd. Riktig värk från topp till tå. Oerhörd frossa, svullen i hela kroppen, (fick inte på mig skorna idag) illamående, nackspärr, ryggsmärtor och gnagande huvudvärk.

Här visar man sig i allmänheten i några sekunder och då sker detta! Inte rättvist känner jag och försöker tvinga ner huvudet i redovisningsboken, men när så enkla saker som bruttometoden och interimsfodringar flyter runt utan att fastna vet jag inte vart jag ska ta vägen. Ska försöka tvinga igenom några sidor till!!

Jag vägrar att ge upp! Hatar att ge upp, känner mig som en förlorare då.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin