Du kan bli miljonär

Boken om hur man blir rik, beställde den precis från adlibris. Tillsammans med dessa böcker..

 

Jag kanske är den tråkigaste att köpa böcker till, jag avskyr att läsa böcker i form av deckare, kärlekstrassel, eller om rika kvinnor i new york som inte trivs med sina liv. Jag måste lära mig något konkret när jag läser och orkar bara läsa sådant som förhoppningsvis tar mig framåt. Nog för att man kan lära sig mycket av alla böcker. Harry Potter var en stor favorit när man var liten, men för att jag riktigt ska fastna ska boken handla om framgång.

Kanske har min kusin rätt, jag kanske är en grå ekonom trots allt ;) Ska kanske sitta i kostym på ett kontor och sköta ett företags bokföring samtidigt som jag varje kvart sneglar in på aktiekurserna..

 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin