Tusen tack!

Till min vän johanna som fixade mitt hår ikväll, nu är jag rödtott med lite blandade slingor, blev riktigt nöjd! :) Verkligen duktig är hon och den enda jag litar på när det kommer till sådant  :)

Vi kollade lite idol och greys, sedan gick vi promenad i mörkret och pratade gamla minnen. Härligt kväll helt enkelt och imorgon efter lite plugg ska hon lära mig passa barn och byta blöja.

Jag och mannen har kikat på lägenheter idag också, då min svärmor ska flytta upp. Roligt att kunna träffa henne oftare, vi kanske tom blir grannar. skulle va mysigt! Många skulle nog vara skräckslagna att bo näst intill dörr i dörr med ens svärföräldrar, men då känner ni inte min :) Vi kommer riktigt bra överrens så jag skulle bara tycka det var roligt :)

Jag hittade föresten min drömlägenhet idag:

Älskar tak med trästockar.

Nytt kök

underbart sovrum

 

later


lina

haha. nejmen vi ska finslipa på det sista idag, känns bra! vi tycker den är skitbra, men med tanke på att 90% av de andra civilekonomerna fick underkänt så blir man orolig, är det bara puckon som pluggar eller är läraren sinnessjuk :P? haha!

förra tentan vet jag inte än, lärarn blev visst väldigt sjuk och behövde två veckor extra på sig att rätta den.. så har gått typ 4 veckor utan att fått reda på det, men hon sa senast 2 okt, så senast imorgon alltså! lovar, det kommer upp på bloggen ;) haha!

Datum: 2009-10-01 | Tid: 07:27:51
URL: http://linasofiaa.blogg.se/
madelen

åh bjälkar i taket - så fint!

vs: ja haha det är ju så :P

Datum: 2009-10-01 | Tid: 12:30:06
URL: http://neledams.blogg.se/
johanna

Jamen det va så lite så =D bra du tyckte om de!:) du passade asbra i det! lovely!:)

Datum: 2009-10-01 | Tid: 21:18:50
Hedvig

Kan du inte visa bilder på ditt nya hår? :)

Datum: 2009-10-12 | Tid: 10:01:52
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin