kalas för en 19åring

Idag var jag och mannen iväg och hälsade på hos min vän kim som fyllde 19år. GRATTIS. Vi var ute i hennes stuga, helt nybyggd precis bredvid havet. Superfint. Hos henne var en massa folk och gott fika. Vi träffade hennes syster, en jättesöt mamma som hade en jättesöt liten Astrid med sig på ca 6 månader. Kul att få prata lite bebis med någon, vi hade lite frågor angående barnvagn och annat som man fick svar på idag. Nu är man även sugen att börja på babysång och babysim :) men verkar vara en låång väntan på en plats där. Bäst att man skriver in sig så fort lillan är född ;)

I vart fall, för lite annat än babyprat. Jag blir så irriterad att när jag verkligen behöver få upp skolans hemsida, för att komma åt en massa viktigt material till tentan så fungerar den inte. OVANLIGT! Sen när jag skulle anmäla mig till tentan för några dagar sedan visade det sig att jag tydligen bara kan anmäla mig i östersund. Vilket är helt fel och knasigt och nu har tiden att anmäla sig gått ut, så nu måste jag böka och hålla på för att få en plats imorgon. SUCK!

Nu ska jag återgå till pluggandet, vet inte hur det ska gå utan material. TACK skolan! Inte en dag för sent.

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin