Mormor för hela slanten

Idag har jag varit med mannen och min underbara mami hemma hos oss, väldigt fint besök med andra ord. Jag och mamma köpte fläskfilé och potatisgratäng som vi åt, sedan glass och hallon till idol. Det blev lite prat och skvaller innan jag körde henne hem. Min mamma är min bästa vän.

Jag var även ute i birsta köpcenter idag, sundsvall. Jag inskaffade mig fina doftljus i gult och rött hos E på lagerhouse. Dessa höjde mysfaktorn i lägenheten ännu mer och doften av kanel får mig att längta lite till jul och snöflingor. Banan var den andra doften. E visade mig runt i affären lite, grymt mycket snygga grejer man vill ha! Ett extra plus för deras lila vinglas och alla röda söta små detaljer.

nu ska jag kolla på anna anka och sedan god natt sömn.

later

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin