Nytt Nytt Nytt

Här sitter jag och mannen i lägenheten och njuter. Vi har målat, vi har monterat möbler och vi har precis ätit vår första måltid här. Vi hade tänkt lyxa till något gott med potatisgratäng och se film, men när vi var och storhandlade på willys idag kom vi fram till att det fick bli pannkakor istället. Första gången jag lyckades med sådana. Två vuxenpoäng till mig.

Men det är verkligen fint här tycker jag. Trivs som fisken i havet. Ska ta hit kameran imorgon och knäppa lite kort så ni får se. Utgångsförbud har jag nu även av mannen. Jag har varit alldeles ivrig att få flytta in att jag idag fick nå slags förvärkar, viktigt att vila också.

Snart, snart. Som jag längtar :) :) :)


later

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin