P.S. I Love you.


när du säger att du älskar mig
hur kan jag uttrycka min kärlek till dig så att du förstår att jag älskar dig mer än själva livet?

Trodde dej inte.
När du sa att du visste allt om mej.
För ingen kan veta allt om någon annan.
Någon liten bit måste vara min egen.
Jag måste ha sparat någon liten mur.
Men varje dag inser jag.
Mer och mer.
Att det du inte vet.
Är inte värt och veta.
Du vet till och med saker,
som är värdelösa.
Onödigt viktigt.
Hur mackan ska göras.
Att olika sorters musli ska blandas.
På olika sätt med filen.
Att allt grönt godis är äckligt.
Mest pågrund av färgen.
För vad har du för nytta av att veta det där.
Inget av intresse.
Men du har lagt varje liten detalj på minnet.
Och jag tror du känner mej.
Bättre än vad jag gör.


Du är det valet jag vill göra,
tillsammans med dig tycker jag om mig själv
tillsammans med dig är det bra

dikter, lånad sockerdricka.nu

Hoppas på många år tillsammans med dig, din underbara familj, vänner och vår alldeles egna lilla dotter...
Anonym

fredrik är för lat för såna regler... :p haha ja jag har redan bjudit in mig själv hos er :D

Datum: 2009-09-25 | Tid: 07:23:34
URL: http://linasofiaa.blogg.se/
modellmini ♥

Hej!



Undrar vad du har för epostadress?



KRAM modellmini

Datum: 2009-09-25 | Tid: 14:23:44
URL: http://modellmini.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/webadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin